2011. november 20., vasárnap

Canon MP160 multifunkciós nyomtató+ajándék fotó pa - Jelenlegi ára: 999 Ft

Használt Canon MP 160 multifunkciós nyomtató (scanner, színes fénymásoló) eladó!
A mai napig használtam, még az eredeti patronjai vannak benne, amiket már többször újra töltöttem, eddig sikeresen, de most E5 vagy E15 hibakódot ír ki (egyszer ezt, másszor azt). Ezen kódok jelentése: nincs benne patron vagy nem megfelelő, nem eredeti patron van benne. Tehát egy sorozat új patronnal, vagy működő régebbi patronnal ismét tökéletesen működne a gép, de én már nem akarok vele foglalkozni, az iskola miatt kellett a scanner, mellette van egy fekete lézerem, az most már elég nekem.
Nyomtató kábel, telepítő cd jár, a 2 patron jár hozzá!
Amíg a hibakódokat kiírja, sajnos scannelni sem enged.
Azért nem hibásként hírdetem, mert nem hibás, csak patron gondja van.
Ajándék 25db HP A4-es fotópapír!!!!! !!!!! !!!!! !!!!! !



Jelenlegi ára: 999 Ft

Az aukció vége: 2011-11-11 13:49
. Canon MP160 multifunkciós nyomtató+ajándék fotó pa - Jelenlegi ára: 999 Ft