2012. február 24., péntek

Samsung GT-S5230 akár 1Ft-ért is! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy Samsung GT-S 5230 tipusú vodafone-os készülék. (Black)
Ha a telefon tulajdonságairól többet akarsz tudni:
http: //www. telefonguru. hu/keszulekek/keszulek-guru_Samsung_S5230. asp
A telefonon már nincs garancia! Én is úgy vettem mástól!
A készülékről:
A telefon állapota újszerű. Én alig használtam. A kijelző újra lett fóliázva! Bár a fóliázás nem éppen a legjobb lett, de legalább a karcolásoktól megvédi: )A hátulján kissebb zsebkopások találhatóak. A telefon kijelzőjén apró, beázás szerű foltok láthatóak. elvittem egy gsm-be és azt mondták, hogy kontakt spray, szóval semmi baja a telefonnak! Működését nem gátolja. Valószínű az előző tulaja belefújt... A képeken látszik is a folt. De csak a világos háttérnél. Ha a háttér sötétebb szinte észrevehetetlen. A telefonon érintőpanel csere volt. Tehát tökéletesen működik rajta minden.
A csomag tartalma:           - 1 készülék(Samsung Gt-s 5230)
                              -1 hálózati töltő
                              -1 HEADSET
                              - 1 doboz
                              - 1 használati utasítás
Utánvétel nincs! Előre utalás után postázom vagy akár budapest területén személyes átvétel is lehetséges vagy még balatonbogláron is!
Tehát a termékre garancia nincs. Tulajdonságait leírtam. ezeknek a tudatában licitálj!
Jó licitálást! : )  


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-02-21 20:46
. Samsung GT-S5230 akár 1Ft-ért is! - Jelenlegi ára: 1 Ft